Kaczor na kredki, ołówki itp.

Tutaj opisujemy wszystkie interesujące gadżety, które wpadły w nasze ręce.

Kaczor na kredki, ołówki itp.

Postprzez Lone Star » Wt cze 17, 2008 7:14 pm

Dawno, dawno temu w pobliskiej księgarni (uwielbiam ją xD) kupiłem kaczora na kredki, ołówki itp. Nie wiem jak go opisać (w ogóle nie bardzo umiem opisywać więc mój opis byłby taki : "Mutacja KD z jeżem" :lol: )
więc zrobiłem zdjęcia :
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Lone Star
Fan Barksa
 
Posty: 418
Dołączył(a): So maja 17, 2008 8:22 am
Lokalizacja: Lublin
Imię: Artur
GG: 0

Postprzez Brat Be 761 » Wt cze 17, 2008 7:33 pm

Ooo! Jakie fajne :D Chciałbym takie mieć xD
Moja koleżanka ma takiego samego z Myszką Miki (ale Donald ładniej wygląda)
Avatar użytkownika
Brat Be 761
D'Oh!
 
Posty: 277
Dołączył(a): N lut 17, 2008 11:12 am
Lokalizacja: Ostrowiec Św
Imię: Igor
GG: 0

Postprzez Mateusssz » Śr cze 18, 2008 2:11 pm

Bardzo fajny gadżet! Ja widziałem taki domek: Miki, Donald i Goofy wyglądają z "okien" domek ma przegródki na kredki - takie coś jak piórnik tyle że drewniany - ale nie dość że drogi to jeszcze kasy nie miałem (coś 60 zł)
Avatar użytkownika
Mateusssz
Stróż prawa z Pizen Bluff
 
Posty: 1401
Dołączył(a): Wt gru 25, 2007 9:00 pm
Lokalizacja: Opole
Imię: Mateusz
GG: 0

Postprzez Lone Star » Śr cze 18, 2008 6:12 pm

Oooo drewniany ;) Pewnie ładnie musiał wyglądać (bardzo mi się podobają drewniane rzeczy xD) a ten kaczor przydaje mi się bardzo bowiem godzinami siedze przy biurku i rysuje rysunki, komiksy itp. Do zdjęć wyjąłem z niego wszystkie ołówki (łoojj a jest tego dużo :P)
Avatar użytkownika
Lone Star
Fan Barksa
 
Posty: 418
Dołączył(a): So maja 17, 2008 8:22 am
Lokalizacja: Lublin
Imię: Artur
GG: 0

Postprzez Mateusssz » Cz cze 19, 2008 4:18 pm

I tam, z drewna ale chinszczyzna :)
Avatar użytkownika
Mateusssz
Stróż prawa z Pizen Bluff
 
Posty: 1401
Dołączył(a): Wt gru 25, 2007 9:00 pm
Lokalizacja: Opole
Imię: Mateusz
GG: 0

Postprzez Lone Star » Cz cze 19, 2008 6:25 pm

Ja tu już sobie wyobrażam jakieś rękodzieła a ty mi tu wywalasz z MADE IN CHINA :lol:
Avatar użytkownika
Lone Star
Fan Barksa
 
Posty: 418
Dołączył(a): So maja 17, 2008 8:22 am
Lokalizacja: Lublin
Imię: Artur
GG: 0

Postprzez Mateusssz » Cz cze 19, 2008 7:24 pm

No cóż. Lajf iz brutal, lajf iz lajf. Pewnie po powrocie do domu musiałbym trzy razy kleić (wycieczka klasowa z Zakopca).
Avatar użytkownika
Mateusssz
Stróż prawa z Pizen Bluff
 
Posty: 1401
Dołączył(a): Wt gru 25, 2007 9:00 pm
Lokalizacja: Opole
Imię: Mateusz
GG: 0

Postprzez Bolivar » Wt sie 05, 2008 6:23 pm

Mam dokładnie takiego samego. jakby komuś zależało to mogę sprzedać za symboliczną kwotę :twisted:
Avatar użytkownika
Bolivar
 
Posty: 12
Dołączył(a): Cz mar 08, 2007 4:38 pm

Postprzez Lone Star » Pn sie 11, 2008 9:13 am

A mi się marzy jeszcze taki ze Sknerusem xD
Pozdrawiam, Lone Star
“Tajemnicą długiego życia jest czerpanie przyjemności ze swej pracy.” Carl Barks
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.” James Dean
Pierwsza polska strona o Flintstonach
Avatar użytkownika
Lone Star
Fan Barksa
 
Posty: 418
Dołączył(a): So maja 17, 2008 8:22 am
Lokalizacja: Lublin
Imię: Artur
GG: 0

Re: Kaczor na kredki, ołówki itp.

Postprzez Rybarota » Wt mar 31, 2009 2:37 pm

Moja siostra też takie coś ma tylko że Myszkę Miki :roll:
Każde motto jest dobre w zależności od sytuacji.
Bo kto umarł, ten nie żyje...
Avatar użytkownika
Rybarota
Twarz Netii
 
Posty: 263
Dołączył(a): N mar 22, 2009 3:07 pm
GG: 0

Re: Kaczor na kredki, ołówki itp.

Postprzez Semmko » Śr kwi 01, 2009 12:22 am

Ja też miałem z MM; szkoda, że podzielił los wszystkich innych średnio-użytecznych gadżetów (mimo tego jednak pozostał gdzieś w czeluściach moich magazynów).
Avatar użytkownika
Semmko
 
Posty: 216
Dołączył(a): Śr lip 30, 2008 5:57 pm
Lokalizacja: Kraków
Imię: Ziemek
GG: 0

Re: Kaczor na kredki, ołówki itp.

Postprzez Wojtas » Śr kwi 01, 2009 7:20 am

Ja mam ten z Mikim, tyle że ma już swoje lata i Mikiemu odpadł nos :wink:
Avatar użytkownika
Wojtas
 
Posty: 365
Dołączył(a): N lut 24, 2008 4:59 pm
Lokalizacja: Kielce
Imię: Wojtek
GG: 0

Re: Kaczor na kredki, ołówki itp.

Postprzez Wujek Be! » Pn wrz 28, 2009 5:41 pm

W Magazynie KD, mogli by dawać np. takie dodatki wiadomo za troszkę większą cenę, lub podobne.
Gadżety z tych lat są okropne, często się powtarzają i często się psują, tylko miejsce zagracają.
Większość powie "- po co trzymać?" jak Wujek Sknerus, nie lubię niczego wyrzucać :scrooge: :D
Wujek Be!
 
Posty: 4
Dołączył(a): Pn wrz 28, 2009 5:08 pm
Imię: Kuba
GG: 0

Re: Kaczor na kredki, ołówki itp.

Postprzez archie53 » N lis 14, 2010 3:51 pm

Bardzo fajne. :D Też bym chciał Sknerusa albo Diodaka i Gogusia. Naprawdę super, chociaż mam mało artykułów piśmienniczych. :lol:
Samodzielnie zepsute służy najlepiej.
Avatar użytkownika
archie53
 
Posty: 121
Dołączył(a): Pt lip 30, 2010 4:13 pm
GG: 0


Powrót do Gadżety

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron