Strona 1 z 1

Indiana Goofs

PostNapisane: Pt lut 08, 2008 6:53 am
przez Slawek777
No właśnie,co o Nim myślicie,jak jest przez Was odbierany - pozytywnie czy negatywnie,co Wam się w nim podoba ???
Moim zdaniem Indiana Goofs jest bardzo pozytywnym bohaterem komiksów.
Podoba mi się w nim przede wszystkim jego zamiłowanie do odkrywania różnych cennych rzeczy. Nieraz,jego cechy charakteru przypominają postawę Goof'iego - niezdarnego i śmiesznego. :lol:
A jego pojazd - Gumifibia - to po prostu cudeńko motoryzacji. :lol: :lol:


Aha....Mam do Was jeszcze jedno pytanie....Kto to jest : Kranz ??? Który jak zauważyłem w komiksach wiecznie go śledzi aby odebrać mu to co on znalazł???Wiecie coś o nim :?: :idea:

PostNapisane: Pt lut 08, 2008 10:38 am
przez Gigomaniak
Ja osobiście bardzo lubię Indianę Goofs'a, i już chyba pisałem że jest to mój ulubiony bohater z Myszogrodu.

O Krazie, nie mam za dużo informacji, ale chyba był:P razem z Indianą na studiach, bo w komiksie o sandałach Lancelota było pokazane jego zdjęcie z Indianą w togach...

Re: Indiana Goofs

PostNapisane: Śr sie 04, 2010 3:01 pm
przez KamilSz96
A czy wystąpił on w jakimś komiksie gdzie walczył z Indianą?

Re: Indiana Goofs

PostNapisane: Cz sie 05, 2010 9:59 am
przez Gęgul
I to w ilu! Chociażby w "Poszukiwaczach zaginionych sandałów", "Dolinie 7 słońc" oraz "Indianie Hip-Hip". Pełną listę znajdziesz na INDUCKS.

Re: Indiana Goofs

PostNapisane: Cz sie 05, 2010 10:30 am
przez KamilSz96
Ok dzięki

Re: Indiana Goofs

PostNapisane: Pt lis 19, 2010 6:06 pm
przez Angus McKwacz
Indiana Goofs ma bardzo ciekawe przygody i bardzo go lubię :)

Re: Indiana Goofs

PostNapisane: N paź 14, 2012 10:15 am
przez solariskuba
Slawek777 napisał(a):No właśnie,co o Nim myślicie,jak jest przez Was odbierany - pozytywnie czy negatywnie,co Wam się w nim podoba ???
Moim zdaniem Indiana Goofs jest bardzo pozytywnym bohaterem komiksów.
Podoba mi się w nim przede wszystkim jego zamiłowanie do odkrywania różnych cennych rzeczy. Nieraz,jego cechy charakteru przypominają postawę Goof'iego - niezdarnego i śmiesznego. :lol:
A jego pojazd - Gumifibia - to po prostu cudeńko motoryzacji. :lol: :lol:


Aha....Mam do Was jeszcze jedno pytanie....Kto to jest : Kranz ??? Który jak zauważyłem w komiksach wiecznie go śledzi aby odebrać mu to co on znalazł???Wiecie coś o nim :?: :idea:


Zgadzam się z tym. Indiana to fajna i zabawna postać (tylko szkoda, że tak mało komiksów z nim dają). Jak myślicie, od czego w Gigancie "Bilet numer jeden" miał on przezwisko "dziób"?