SimDuckburg! Już wkrótce!

...czyli sprawy nie-disneyowe widziane oczami Disneymaniaków...

SimDuckburg! Już wkrótce!

Postprzez mentor » Wt lip 03, 2007 10:09 am

Niedawno zacząłem pisać SimDuckburg! Mówię poważnie! W grze będziemy sterować Sknerusem. Oto, co będzie umiał nasz bohater:
- postać bohatera może się poruszać po całym Kaczogrodzie i okolicach
- postać bohatera może nosić przy sobie jedynie określoną sumę kasy,
- postać nosi przy sobie laskę,
- postać może wchodzić do niektórych domów, jako że jest włacicielem ziemskim,
- postać może rozmawiać z członkami rodziny,
- postać może umawiać się na spotkania (biznesowe, towarzyskie, bale itd.)
- postać może pływać w swoim skarbcu,
- postać może biegać,
- postać może pływać,
- postać może prosić o przysługi policję,
- postać może nosić przy sobie telefon komórkowy,
- postać może prowadzić samochody, na pozostałe pojazdy musi zrobić prawo jazdy,
- postać może zakładać nowe systemy antywłamaniowe,
- postać może kupować rzeczy w sklepach,
- postać może przeganiać Kaczencję,
- postać może podróżować na Wezuwiusza, do domu Magiki,
- postać może walczyć z przestępcami oraz Magiką,
- postać może zatrudniać się w różnych pracach (o ile są wolne miejsca),
- postać może jeść dania w barach, jadłodajniach i restauracjach

Choć niektóre możliwości mogą się jednak nie pojawić, większośćz przedstawionych raczej będzie. Tym razem ukończę grę, bo w jej produkcję zaaranżowałem już jedną osobę :twisted: Oczywiście, cała gra będzie za darmo. Ale musicie poczekać, co najmniej do 2008 roku. Nie wcześniej nie ukończę gry. Trailer być może się zrobi, a screeny udostępnię. Tak, postanowiłem, że niektóre misje będą wzorowane na komiksach. Ale temat założyłem, bo może Wam wpadnie pomysł na misję. Ocenimy go, i jeśli będzie dobry, to doda się. Na razie mamy takie misje:
Kaczor Donald
1.Pięć prac Sknerusa (misja wzorowana na komiksie o takiej samej nazwie).
Treść powinniście znać, bo większość czytała ten komiks.
2.Oko Tygrysa Szablozębnego (także wzorowana na komiksie).
Ale to Sknerus musi ganiać za księciem Kwarringtonem. Misja będzie dość prosta. Wystarczy jechać za księciem. Ale potem książe przekazuje Oko radży, który oddałby je w zamian za jego ulubione danie, którego nie jadł od dziecka. Trudno teraz o składniki, dlatego, nie dość, że wybulimy na nie trochę kasy, to musimy jechać pod Wezuwiusza, aby zdobyć ostatni składnik.
Myszka Miki
Miki wraz z Goofy'm przyjechał na wakacje do nowego kompleksu wypoczynkowego McKwacza.
Tu właśnie możecie wymyślać misje. Ale nie tylko dla Mikiego, dla Donalda, a jeśli w Waszych misjach pojawi się nowy zleceniodawca, musicie napisać, skąd on jest.
Story in a game is like a story in a - movie. It's got to be there, but it's not important.
~John Carmack
Avatar użytkownika
mentor
(dawniej kaczorex)
 
Posty: 439
Dołączył(a): Cz maja 04, 2006 1:59 pm

Postprzez Hyzio » Wt lip 03, 2007 11:28 am

Zakosiłeś mi pomysł :!:
Wpadłem na ten sam około miesiąca temu :roll: :P
hyz/dyz/zyz
Avatar użytkownika
Hyzio
Szef HDZ
 
Posty: 665
Dołączył(a): Śr lis 16, 2005 10:20 am
Lokalizacja: nie wiem
GG: 0

Postprzez Arcer » Wt lip 03, 2007 11:38 am

Domyślam się, że gra będzie w 2D? Czy może jednak masz aż takie zaawansowane możliwości, by stworzyć grę trójwymiarową? Ciekawi mnie ten projekt, i trzymam kciuki, by plany nie przerosły możliwości technicznych i późniejszego efektu.
Avatar użytkownika
Arcer
el moderatoro
 
Posty: 1395
Dołączył(a): N lis 21, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Łomazy/Warszawa
GG: 0

Postprzez mentor » Wt lip 03, 2007 2:35 pm

W 3D. Hyzio, przykro mi, ale może dołączysz? ;)
Story in a game is like a story in a - movie. It's got to be there, but it's not important.
~John Carmack
Avatar użytkownika
mentor
(dawniej kaczorex)
 
Posty: 439
Dołączył(a): Cz maja 04, 2006 1:59 pm

Re: SimDuckburg! Już wkrótce!

Postprzez tapir » Wt lip 03, 2007 5:26 pm

Świetny pomysł (właściwie temat mogłeś założyć w "grach"). Imponuje mi ogrom możliwości jakie nam przedstawiasz.

kaczorex napisał(a):- postać może nosić przy sobie telefon komórkowy,


To musi być naprawdę tania sieć :lol: .

- postać może przeganiać Kaczencję,


:lol:

- postać może jeść dania w barach, jadłodajniach i restauracjach


Czy postać będzie protestować w drogich lokalach
:lol: ?

Co do misji, to się zastanowię. Mam nadzieje, że będzie ich bardzo, bardzo dużo. Niech to będzie RPG, taki Gothic w Kaczogrodzie.

Czekam z niecierpliwością na pierwsze screeny i trailery, no i oczywiście na samą grę.
tapir
 
Posty: 455
Dołączył(a): Śr lis 01, 2006 10:20 pm
GG: 0

Postprzez Hyzio » Wt lip 03, 2007 6:39 pm

kaczorex napisał(a):W 3D. Hyzio, przykro mi, ale może dołączysz? ;)

Nie wiem czy masz taką samą koncepcje jak ja? :)
hyz/dyz/zyz
Avatar użytkownika
Hyzio
Szef HDZ
 
Posty: 665
Dołączył(a): Śr lis 16, 2005 10:20 am
Lokalizacja: nie wiem
GG: 0

Postprzez mentor » Wt lip 03, 2007 9:01 pm

Hmmm, nie wiem, czy znasz ten język, to może na stanowisko grafika? Z kolei tu musiałbyś mieć pewien program. Darmowy i łatwy w obsłudze, na szczęście :P
Co do pytań Tapira to:
W końcu każdy biznesmen nosi komórkę ;) A poza tym w wielu komiksach, Sknerus nosi komórkę, więc czemu nie i tu? Staram się oddzwierciedlić jak najdokładniej Kaczogród, a Sknerus w końcu co robi Kaczencji? ;) Choć nad tą możliwością się zastanawiam, bo wydaje mi się teraz, no, bezwartościowa. Sknerus nie będzie mógł protestować, bo jeśli ma utrzymać dobry poziom zdrowia, to musi jeść. No tak, np. bar będzie miał najtańsze dania :P
A ten "ogrom możliwości" :lol: Nie jest coś takiego trudne, jeśli się zapozna z językiem ;)
Póki mój grafik ma co robić, ja się zająłem silnikiem postaci. Dlatego pierwsze screeny pojawią się, ja wiem? Może pod koniec wakacji :P Albo wcześniej. Na pewno nie w lipcu. Trailer przewidziany, ale daty nie ma! Możecie trochę poczekać na trailer z uwagi, że jest nas tak mało. Ale możecie pomóc. Jeśli wpadnie Wam pomysł na misję, to go podajcie. Oczywiście z nazwą zleceniodawcy i nagrodą za wykonanie misji. Jest jakieś 90% szansy, że zostanie dodana do gry.
Story in a game is like a story in a - movie. It's got to be there, but it's not important.
~John Carmack
Avatar użytkownika
mentor
(dawniej kaczorex)
 
Posty: 439
Dołączył(a): Cz maja 04, 2006 1:59 pm

Postprzez mentor » Wt lip 03, 2007 11:31 pm

Dodam jeszcze, że być może usłyszymy w grze muzykę podczas jazdy samochodem.
Story in a game is like a story in a - movie. It's got to be there, but it's not important.
~John Carmack
Avatar użytkownika
mentor
(dawniej kaczorex)
 
Posty: 439
Dołączył(a): Cz maja 04, 2006 1:59 pm

Postprzez Hyzio » Śr lip 04, 2007 10:01 am

Hmmm, nie wiem, czy znasz ten język, to może na stanowisko grafika? Z kolei tu musiałbyś mieć pewien program. Darmowy i łatwy w obsłudze, na szczęście :razz:

Jaki język? :?

Ja wpadłem na pomysł tej gry, za pomocą gry "Twoje życie" którą stworzył mój kolega.

Kaczorexie, czy w twoim pomyśle gra będzie "ukańczalna" ? :)
hyz/dyz/zyz
Avatar użytkownika
Hyzio
Szef HDZ
 
Posty: 665
Dołączył(a): Śr lis 16, 2005 10:20 am
Lokalizacja: nie wiem
GG: 0

Postprzez mentor » Śr lip 04, 2007 12:06 pm

Em, a czemu miałaby nie być? ;) Gracz przejdzie misje głównego wątku i praktycznie finito.
Story in a game is like a story in a - movie. It's got to be there, but it's not important.
~John Carmack
Avatar użytkownika
mentor
(dawniej kaczorex)
 
Posty: 439
Dołączył(a): Cz maja 04, 2006 1:59 pm

Postprzez mentor » Śr lip 04, 2007 9:06 pm

Więc tak:
Zrezygnowaliśmy z pływania. W wodzie, rzecz jasna, w forsie będzie.
Misji mamy na razie śmiesznie mało, bo jedynie 7. Co nie oznacza, że jutro wpadną nowe pomysły.
Story in a game is like a story in a - movie. It's got to be there, but it's not important.
~John Carmack
Avatar użytkownika
mentor
(dawniej kaczorex)
 
Posty: 439
Dołączył(a): Cz maja 04, 2006 1:59 pm

Postprzez tapir » Cz lip 05, 2007 11:05 am

kaczorex napisał(a): a Sknerus w końcu co robi Kaczencji? ;) Choć nad tą możliwością się zastanawiam, bo wydaje mi się teraz, no, bezwartościowa.


Może w takiej koncepcji nic nie wnosi, ale na pewno jest ciekawy. Zawsze można zrobić tak, żeby Kaczencja przeszkadzała w misjach.

kaczorex napisał(a):A ten "ogrom możliwości" :lol: Nie jest coś takiego trudne, jeśli się zapozna z językiem ;)


No cóż, może, ale jeśli chodzi o takie rzeczy to nie wiem kompletnie nic.

Co do misji, to można by zrobić tak, żeby Sknerus mógł opowiedzieć siostrzeńcom jakąś historie z młodości. Wtedy można by się poruszać po Klondike czy Glasgow, i wypełniać misje zaczerpnięte z komiksów Rosy.
Czy gra będzie miała elementy gier przygodowych (logicznych)? Czy macie już jakieś projekty postaci, albo otoczenia?
tapir
 
Posty: 455
Dołączył(a): Śr lis 01, 2006 10:20 pm
GG: 0

Postprzez mentor » Cz lip 05, 2007 11:56 am

Mój jedyny grafik specjalizuje się w obiektach, dlatego nie mamy na razie postaci (jako przechodniów). Co do Twojej misji, to zastanowię się, bo zauważ, że dla grafika to sporo pracy.
Story in a game is like a story in a - movie. It's got to be there, but it's not important.
~John Carmack
Avatar użytkownika
mentor
(dawniej kaczorex)
 
Posty: 439
Dołączył(a): Cz maja 04, 2006 1:59 pm

Postprzez mentor » So lip 07, 2007 1:38 pm

Obrazek
Story in a game is like a story in a - movie. It's got to be there, but it's not important.
~John Carmack
Avatar użytkownika
mentor
(dawniej kaczorex)
 
Posty: 439
Dołączył(a): Cz maja 04, 2006 1:59 pm

Postprzez Matkas » So lip 07, 2007 2:47 pm

Heja!!
Ja jestem grafikiem tej gry.Daje screena z jednej postaci.

http://img412.imageshack.us/my.php?image=m1oh1.jpg
Ta postać niejest jeszcze skończona.

Pozdro
Matkas
 
Posty: 2
Dołączył(a): So lip 07, 2007 2:44 pm

Następna strona

Powrót do Rozmówki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron